Proces naprawy

Cztery kroki do naprawy twojego komputera

Kontakt z serwisem

W trakcie rozmowy ustalimy zakres prac i szczegóły naprawy.

Naprawa

Naprawa odbywa się w naszym profesjonalnym serwisie.

Door to door

Nie musisz wychodzić z domu. Kurier odbierze przesyłkę oraz dostarczy po naprawie.

6 m-cy gwarancji

Udzielimy 6 m-cy pisemnej gwarancji na naprawę.

Serwis laptopów – Top serwis Polska

WYSYŁKOWY SERWIS LAPTOPÓW

Zachęcamy do skorzystania z usługi Door to Doornaprawa laptopa bez wychodzenia z domu.

Kurier odbiera przygotowany do wysyłki sprzęt i po akceptacji oraz naprawie dostarcza laptopa do domu. 

Wygodnie za wysyłkową naprawę swojego laptopa zapłacisz kurierowi za pobraniem.


Zadzwoń do nas i zapytaj czy warto naprawiać Twój komputer!

Podczas rozmowy telefonicznej pokierujemy Cię jak postępować z problemem, a na pewno zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci uniknąć wielu problemów.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego.

Wysyłkowy Serwis laptopów TOP Serwis siedziba Dęblin

Serwis naprawa laptopów Acer, naprawa laptopów Asus, naprawa laptopów Dell, serwis laptopów HP, naprawa laptopów Lenovo, serwis laptopów Samsung, naprawa laptopów Sony Vaio, serwis laptopów Toshiba, naprawa laptopów BenQ, serwis laptopów Compaq, naprawa laptopów Fujitsu Siemens, serwis laptopów LG, naprawa laptopów MSI, serwis laptopów Packard Bell.

Serwis laptopów

Główne usterki z którymi spotykamy się na co dzień:

  • laptop raz się włącza, raz nie lub zawiesza się;
  • nie działa karta wifi, radiowa w laptopie. Nie ma internetu bądź nie można się połączyć z siecią;komputer
  • w laptopie nie działa, nie łączy gniazdo usb, hdmi, audio, e-sata, gniazdo ładowarki;
  • brak dźwięku lub charczy w głośnikach;
  • biała matryca, pionowe poziome paski na ekranie, monitorze laptopa;
  • paski , artefakty, krzaki, piksele lub parę takich samych obrazów na ekranie laptopa;
  • brak obrazu na matrycy, ekranie, wyświetlaczu komputera;
  • sygnały dźwiękowe, kody błędów pikanie w głośnikach;
  • żadnej reakcji po włączeniu laptopa;
  • laptop wyłącza się po chwili lub po kilku minutach korzystania;
  • laptop przegrzewa się, wyłącza się. Czasem występuje czarny ekran;
  • brak reakcji laptopa na podpięty zasilacz, ładowarkę;
  • laptop nie pamięta ustawień daty czasu;
  • nie można zainstalować systemu;
  • laptop nie ładuje baterii lub nie widzi podpiętej baterii;
  • nie można zainstalować sterowników na laptopie

Nawet najwyższej jakości sprzęt elektroniczny to zbiór delikatnych podzespołów. Komponenty zamontowane wewnątrz każdego urządzenia są wrażliwe na skrajne temperatury, ciecze, skoki napięcia prądu czy uszkodzenia mechaniczne. Gdy cenny sprzęt uległ poważnemu uszkodzeniu, które uniemożliwia normalne używanie lub korzystanie z niego w ogóle, nie pozostaje nic innego jak wizyta w serwisie. Ale… czy wizyta w serwisie zawsze jest potrzebna? Na szczęście nie! Gdy udanie się do punktu naprawy jest niemożliwe, warto wybrać firmę oferującą usługę naprawy wysyłkowej laptopa.

 

Na czym polega naprawa wysyłkowa i jakie są jej zalety?

Naprawa wysyłkowa laptopów TOP Serwis Dęblin to znaczna oszczędność czasu. Zamawiając taką usługę wystarczy, by klient był w domu w godzinach pracy firmy kurierskiej. Zazwyczaj przed przyjazdem kurier kontaktuje się z klientem telefonicznie.

W przypadku osób mieszkających daleko od najbliższych serwisów sprzętu elektronicznego, naprawa wysyłkowa może być także sporą oszczędnością pieniędzy, które trzeba by było wydać na bilet lub paliwo.

Gdzie zlecić naprawę wysyłkową?

Zlecenie naprawy wysyłkowej laptopów zaczyna się zwykle od wypełnienia formularza zgłoszeniowego na stronie serwisu lub kontakt telefoniczny z serwisem komputerowym TOP Serwis. W nim to dokonuje się opisu tego co nie działa, podaje swój adres i akceptuje regulamin.

Zamówiłam/em kuriera. Co dalej?

Po złożeniu zamówienia należy przygotować swój sprzęt laptopa do transportu. Najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest zapakowanie go do oryginalnego pudełka.

Opakowanie dostarczone wraz z urządzeniem jest dopasowane rozmiarowo do urządzenia. W środku często znajdują się styropiany wycięte na wymiar naszego notebooka, laptopa. Dzięki temu nie będzie on „latał” w pudełku podczas transportu. Na koniec należy okleić opakowanie taśmą klejącą, by zabezpieczyć je przed nieprzewidzianym otwarciem.

Firmowe opakowania, w których nowy komputer dotarły do domu mogą zostać wyrzucone lub po prostu się zgubić. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest owinięcie sprzętu folią bąbelkową o grubości min. 6 cm.

Następnie urządzenie powinno zostać zapakowane w karton o około 15 cm większy od urządzenia owiniętego folią. Dla dodatkowej ochrony warto wypełnić pudło, tak by sprzęt nie przemieszczał się w środku. Najlepszy do tego jest styropian. Na koniec należy okleić opakowanie taśmą i czekać na kuriera.

Czy za zamówienie kuriera trzeba płacić?

Ile serwisów, tyle polityk cenowych. Jedne firmy oferujące naprawę wysyłkową wymagają opłaty zarówno za nadanie jak i odbiór naprawionego sprzętu. Inne pozwalają zamówić kuriera za darmo a zapłacić tylko przy odbiorze zreperowanego sprzętu. W TOP Serwis płacisz dopiero kurierowi przy odbiorze laptopa z naprawy.

Czy naprawa wysyłkowa jest droższa od wizyty w serwisie?

I tak, i nie. Sam koszt naprawy nie powinien odbiegać od ceny za naprawę urządzenia, które przyniosło się samemu. Jedyną różnicą mogą być wspomniane wyżej opłaty za usługę kurierską.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze serwisu oferującego naprawę wysyłkową?

Dostępność

Najlepsze serwisy laptopów oferują dostępność na terenie całej Polski. To wielka zaleta. Dzięki temu można wybrać serwis wysoko ceniony przez klientów nie skazując się tylko na lokalne firmy.

Cena

Tak jak zostało wspomniane wyżej, jedne serwisy oferują opłatę zarówno za wysyłkę jak i odbiór sprzętu. Warto więc wybrać serwis, który pozwala na zamówienie kuriera za darmo. TOP Serwis Dęblin.

Ubezpieczenie

Kolejnym kryterium, na które warto zwrócić uwagę jest ubezpieczenie przesyłki. Dzięki temu zyskujemy pewność, że w razie straty sprzętu (np. na skutek kradzieży) nie stracimy też pieniędzy.

Czas

Warto też sprawdzić jak długo trwa naprawa wysyłkowa w stosunku do naprawy sprzętu przyniesionego osobiście do serwisu. Nie jest oczywiście możliwe, by sprzęt wysyłany kurierem został naprawiony w tym samym przedziale czasowym, co sprzęt przyniesiony samemu. Dobry serwis nie powinien mieć jednak opóźnienia większego niż 1-2 dni.

Jaki serwis wybrać?

Godny polecenia jest oczywiście Naprawa wysyłkowa laptopów TOP Serwis Dęblin. Jest to pogwarancyjny serwis laptopów oraz innych notebooków wszystkich marek.

Proces naprawy

Cztery kroki do naprawy twojego komputera

Kontakt z serwisem

W trakcie rozmowy ustalimy zakres prac i szczegóły naprawy.

Naprawa

Naprawa odbywa się w naszym profesjonalnym serwisie.

Door to door

Nie musisz wychodzić z domu. Kurier odbierze przesyłkę oraz dostarczy po naprawie.

6 m-cy gwarancji

Udzielimy 6 m-cy pisemnej gwarancji na naprawę.

Pakowanie laptopa do wysyłki

Odpowiednie przygotowanie przesyłki jest kluczowe dla jego bezpiecznego transportu. Zastanawiałeś się kiedyś jak zapakować laptop do wysyłki, aby mieć pewność, że dotrze do adresata? 

Jakich materiałów potrzebujemy, aby zapakować laptopa do wysyłki? 

Pakowanie laptopa do wysyłki wymaga zastosowania właściwych materiałów. Oprócz dostosowanej wielkości kartonu warto zaopatrzyć się w różnego rodzaju wypełniacze. Zapełnią one powietrze wewnątrz paczki, tym samym amortyzując ewentualne poruszanie się przedmiotu, podczas jego przewozu. Wśród najbardziej popularnych tworzyw zabezpieczających znajdują się poduszki powietrzne oraz wiórki papierowe. Pomocnymi będą również bloki styropianowe, które zabezpieczą karton od bocznych ścian i z wierzchu. 

Paczkę zakleimy mocną, szeroką taśmą. Możemy tutaj użyć tej zwykłej lub izolacyjnej.

 

Pakowanie laptopa do wysyłki — zabezpieczenie sprzętu 

Komputer należy do jednych z najbardziej wartościowych sprzętów elektronicznych, służących nam w codziennej pracy. Przygotowując laptopa do wysyłki kurierem, powinniśmy zapakować go tak, by mieć pewność bezpiecznego transportu. Sprzęt cechuje się dużą wrażliwością na różnego rodzaju wstrząsy. Z kolei w trakcie gwałtownego hamowania będzie narażony na obicie się o inne paczki. 

A zatem jak poprawnie zapakować laptopa do wysyłki? W pierwszej kolejności trzeba zwrócić uwagę na pudełko, w którym umieścimy sprzęt. Najlepiej włożyć urządzenie w oryginalne opakowanie. Jest ono najlepiej dostosowane do wymiarów naszego komputera. Jeżeli nie posiadamy takiego, nic nie szkodzi. W takim przypadku poszukajmy innego, najbardziej pasującego do gabarytów sprzętu. Najlepszym rozwiązaniem będą kartony o 5-warstwowej teksturze. Cieńsze mogą okazać się zbyt elastyczne. 

Wysyłając laptopa kurierem, najlepiej owinąć sprzęt kilkukrotnie folią bąbelkową i zabezpieczyć taśmą. W podobny sposób należy zrobić z pozostałymi częściami komputera np. ładowarką, czy myszką. Każdy z elementów najlepiej umieścić w osobnych kartonowych przedziałkach. W ten sposób uzyskamy pewność, iż podczas przewozu nie będą one stykać się ze sobą, powodując rysy lub nawet wewnętrzne uszkodzenia. 

Pakowanie laptopa do wysyłki — przygotowanie paczki 

Na dnie kartonu wysypmy wypełniacze, a następnie ostrożnie włóżmy komputer. Pakując laptop do wysyłki, wykorzystajmy belki styropianowe, które spełnią funkcję stelażu. Dzięki niemu sprzęt zachowa stabilność podczas drogi. Jeżeli chcemy sprawdzić, czy przedmiot jest przez nas dobrze zapakowany, możemy spróbować delikatnie potrząsnąć kartonem. Urządzenie nie powinno się przemieszczać. Inną metodą pozostanie uciśnięcie górnej oraz bocznych ścian opakowania. Powinny one być stabilne i w żaden sposób się nie odkształcać.